Fortrydelses- & returret

Ret til at fortryde køb

Som forbruger har du ret til at fortryde dit køb senest 14 dage efter, du har modtaget varen. For at gøre brug af denne ret, skal du kontakte DOLLE Nordic A/S før returnering på telefon 99 53 53 53 eller via e-mail på info@dolle.dk.

Du bedes udfylde vores fortrydelses- og reklamationsblanket, og vedlægge returneringen.

Returnering

Når du har kontaktet os, gennemgår vi returforsendelsen sammen. Udfyld venligst vores Fortrydelses- & reklamationsblanket og læg den ved varen. Husk at ved reklamationer skal du vedhæfte billeder af eventuelle fejl eller mangler.

Du har yderligere 14 dage til at sende varen retur efter, at du har meldt din fortrydelse. Hvis varen er blevet brugt, kan den stadig returneres, men vær opmærksom på, at der kan forekomme værdiforringelse.

Værdiforringelse

Værdiforringelsen af den brugte vare fastsættes ud fra, hvad vi kan få for den ved et videresalg. Du skal selv betale for returneringen, og vi refunderer beløbet for varen samt eventuelle leveringsomkostninger, efter vi har modtaget den. Refusionen vil blive tilbageført til det betalingsmiddel, du brugte ved købet.

Vigtigt

  • Du kan ikke blot nægte at modtage varen for at fortryde købet.
  • Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav.

Reklamationsret

Som privat forbruger har du 2 års reklamationsret. Hvis du opdager fejl eller mangler, skal du kontakte os hurtigst muligt. Vi vurderer, om varen kan repareres, ombyttes, eller om pengene skal refunderes.

Reklamationer skal anmeldes inden for rimelig tid, og du skal tjekke varen for transportskader ved modtagelsen. Reklamationer, der anmeldes inden for 1 måned efter, at manglen er opdaget, vil blive anset som berettigede.

Specialmålsprodukter

Ved køb af specialmålsprodukter accepterer du, at disse ikke kan returneres eller fortrydes. Du bekræfter samtidig, at de angivne mål er korrekte, og at de ikke kan ændres efter købet.

De samme vilkår gælder tilkøb til specialmålsprodukter.

Reparation og genlevering

Hvis en vare er defekt, påtager DOLLE Nordic A/S sig at udbedre det inden for rimelig tid. Hvis det ikke er muligt, leverer vi en ny, fejlfri vare, eller refunderer købesummen.

DOLLE Nordic A/S refunderer eventuelle dokumenterede udgifter forbundet med returneringen. 

DOLLE Nordic A/S kan ikke gøres ansvarlig or indirekte tab eller følgeskader.

Ansvarsfraskrivelse

DOLLE Nordic A/S tager forbehold for trykfejl, momsændringer, og forsinket eller mangelfuld levering som følge af force majeure.

Brug for hjælp?

heroicons/outline/phone 99 53 53 53
heroicons/outline/mail info@dolle.dk
Vores kundeservice åbner kl. 09:00